mazgan4u.co.il
כניסה למנהלים

פורום מיזוג אוויר

מנהלי הפורום:
משה אברג'ל - חשקור מערכות מיזוג אוויר
משה אברג'ל - חשקור מערכות מיזוג אוויר
משה אברג'ל בעל עסק בתחום משנת 1996
הודעות רלוונטיות מהפורום:
מזגן חזק מידי
30/06/2020 00:47 קנינו מזגן 24.330btuלקרר חלל של35מטר(סלון+חדר שינה)קומה עליונה חלונות לכיו
מזגן אלקטרה ו שרון שרון
28/06/2020 00:16 א. יתכן שהשלט ממשיך לשדר , נסה לכבות ולהוציא את השלט מהחדר ב. עינית המזגן ת
מזגן מרעיש
15/07/2020 15:05 מזגן של אלקטרה בן שמונה שנים , התחיל אתמול להרעיש מהכיוון של גמיית הציר של
המשך
28/07/2020 15:27 כרגע יש יניקת אוויר תחתית, ובזכות תשובתך - לא נעביר את יניקת האוויר מתחתית
כניסה לפורום

מנהלי הפורום

משה אברג'ל - חשקור מערכות מיזוג אוויר
משה אברג'ל - חשקור מערכות מיזוג אוויר

משה אברג'ל בעל עסק בתחום משנת 1996. הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. מרצה לתחום במספר מכללות. מתקין מורשה של כל החברות הגדולות.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
1. הלחץ בחימום בסביבות 430 psi
2. צריך לנגוע בסוללת המאייד ( יחידה פנימית ) כדי לדעת מה מרגישים . אם היא מתקררת , המזגן לא עובר לחימום ואז יתכן סליל חימום על המשאבה . או משאבה עצמה או כרטיס .
אם היא לא מתחממת צריך לבדוק האם היחידה החיצונית עובדת , אם לא עובדת בעיית כרטיס או רגשים . או רק מאוורר עובד תקלת מדחס אולי קבל או כרטיס . אם שניהם עובדים אולי חוסר גז מוחלט
20/01/2020 22:15

שלום משה. נעזרתי בך כמה פעמים.
אשמח לשמוע דעתך שוב....
שני שאלות:
1) ידוע לי שמדידת לחץ גז תקינה כשהמזגן עובד על קירור, היא כאשר המחוג על 120 PSI בערך.  שאלתי היא: כמה אמור להיות כאשר אני בודק בחימום (באמצעות מד לחץ שמתאים ללחץ גדול יותר כמובן....)?

2) מצב קיים: מזגן מכוון על מצב חימום. מדחס עובד, סוללה (ביחידה הפנימית) לא מתחממת כלל (ולכן גם המפוח לא נכנס לפעולה). איבחון שלי (לפני בדיקה מעמיקה באמצעי מדידה): או משאבת חום שלא נכנסת לפעולה (או כשל בפיקוד\קונטקטור\סליל תקול), או שאין גז כמעט.     
אני צודק? 
והיה אם כן, על הצד שזה קשור במשאבת חום, מה התקלה הנפוצה ביותר (הסליל, פיקוד, או קונטקטור)?

תודה תודה, ושוב תודה!!!

21/01/2020 00:21
תיקון קטן     ו    קובי קובי    

לגבי המשאבת חום כשכתבתי בסוגריים "קונטקטור" התכוונתי לממסר (ריליי) שלו בכרטיס.....

03/02/2020 12:37
« הודעה נוכחית

1. הלחץ בחימום בסביבות 430 psi
2. צריך לנגוע בסוללת המאייד ( יחידה פנימית ) כדי לדעת מה מרגישים . אם היא מתקררת , המזגן לא עובר לחימום ואז יתכן סליל חימום על המשאבה . או משאבה עצמה או כרטיס .
אם היא לא מתחממת צריך לבדוק האם היחידה החיצונית עובדת , אם לא עובדת בעיית כרטיס או רגשים . או רק מאוורר עובד תקלת מדחס אולי קבל או כרטיס . אם שניהם עובדים אולי חוסר גז מוחלט

03/02/2020 21:09
תודה רבה     ו    קובי קובי    

אין על התשובות המפורטות שלך.... באמת שאפו.
אז היות שלקח זמן עד לתשובה.... כבר עבדתי על העניין. 
היחידה החיצונית עבדה קומפלקט (כמו שכתבתי), והסוללה לא התחממה (גם לא התקררה, אך חשבתי שזה קשור למזג האויר הקפו שהיה בחוץ). חשדתי בסליל של המשאבה, בדקתי אותו והיה תקין.
לכן בדקתי לחץ גז. מסתבר שלא היה גז בכלל!! (כמו שכתבת על הצד שהכל עובד, ומצב הסוללה לא משתנה כלל), לאחר מילוי גז ואיתור ותיקון הדליפה (באחד הפלרים). הכל תקין ב"ה.

אגב לאור מילוי גז במצב חימום (לראשונה), נתקלתי בשני שאלות:
1) מסתבר שלחץ בלון הגז נמוך בהרבה מהלחץ בברז העבה במצב חימום (כמו שכתבת שהוא סביב 430, ולחץ הבלון סביב 150), אז אם אני רוצה למלאות גז במצב חימום (ויש גז במערכת) הדבר לא אפשרי. אני צודק? הדרך היחידה להעביר לקירור (לחמם את הרגשים) ולמלאות? 
2) ידוע שעל מנת לכנוס את הגז במצב קירור סוגרים קודם כל (לאחר שנכנס לפעולה כמה דק') את הברז הדק (דחיסה) ולאחר כמה דק' את הברז העבה (יניקה). השאלה היא: אם אני רוצה לכנוס את הגז במצב חימום האם אני עושה את אותו התהליך, רק בסדר הפוך (קודם העבה -דחיסה. ואח"כ הדק -יניקה), או שלא?

אשמח למענה
ושוב תודה

04/02/2020 21:42

1. נכון 
2. בקירור הברז הדק נקרא ברז הנוזל הקר ( לא דחיסה ) . לא רצוי לכנוס גז בחימום אלא מעבירים לקירור ואז כונסים

קהילת טכנאי מזגנים - בואו הצטרפו
Copyright © 2020 mazgan4u.co.il כל הזכויות שמורות
אתר מיזוג אוויר מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום מיזוג אוויר
מחפשים חברת מזגנים? דברו עם אחד המומלצים ברשימה שלנו
אנחנו עובדים עם המתקינים והטכנאים האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!