משה אברג'ל בעל עסק בתחום משנת 1996. הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. מרצה לתחום במספר מכללות. מתקין מורשה של כל החברות הגדולות.
הי,
מזגן אינוורטר של תדיראן אחד לחמש מותקן עם 4 יחידות פנימיות.
המזגן מקרר בקושי, כשכל היחידות מופעלות יחד ומכוונות למינימום, האוויר יוצא מהן בטמפרטורה של בערך 19 מעלות ומדידת לחץ על פתח הלחץ הנמוך מראה 175 עד 200 PSI.
רעיונות כיצד לבדוק את מקור הבעיה?
תודה !
קודם כל צריך לדעת אם זה ככה מהתחלה אם כן אז אולי המזגן לא מתאים מבחינת הגודל אם היה יותר טוב אולי בריחת גש
הלחץ הנמוך גבוהה מאד, זה לא נשמע כמו בריחת גז.
אני מחפש דרך להפעיל את המזגן ב-100% כדי לוודא שהוא מקרר או לא. זה אינוורטר ולכן קשה לדעת אם המדחס ב-100% או שיש תקלה אחרת
ואז תראה מה קורה, אבל יש לזה חסרונות הבלאי יהיה מאוד מהיר גם לכרטיס וגם למדחס, לכן אל תעשה את זה ליותר מ-15 דק'.
זאת אחת הסיבות שאני ממליץ לשים מזגנים נפרדים במפרסת שמש (אם ללקוח לא חשוב שזה לא אטרקטיבי), חבל לזרוק כסף לים עם יחידות רב מאיידיות במיסתורים מחניקים, לא חשוב מולטי או VRF, היחידה במיסתור פשוט מתמודדת עם טמפ' גבוהה בהרבה מ- 35 מעלות במיסתור. הרווח בין התריסים הוא לא משהו שיכול להשוות טמפ' למרפסת שמש לכן הביצועים בהתאם.
צודק בקשר ללחץ לא שמתי לב למספרים . הלחץ באמת גבוה מאד .
הכי קל להפעיל אותו על מקסימום זה לשים 16 מעלות בשלט
אנחנו עובדים עם המתקינים והטכנאים האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|