enter-article טכנאי מזגנים - להנות משירות טוב במחיר טוב - מרכז מיזוג אוויר ארצי | כתובת: ההגנה 17, אור יהודה | טלפון: 077-33422 כתובת מייל: mazgan4ucoil@gmail.com כל הזכויות שמורות ©2023
טכנאי מזגנים » מאמרים וחדשות » טכנאי מזגנים - להנות משירות טוב במחיר טוב

טכנאי מזגנים - להנות משירות טוב במחיר טוב

ביום קיץ חם, כשהמזגן מפסיק לעבוד אז מבינים כמה חשוב להחזיק בהישג יד טלפון של טכנאי מזגנים, אחרת כולנו יודעים מה נרגיש

טכנאי מזגנים חשוב לא רק לתהליך ההתקנה של מזגנים חדשים, אלא גם לצורך תחזוק רוטיני ושדרוגים במערכות מיזוג קיימות. בשורות הבאות נציין מחירון לדוגמא של שירותי טכנאי מזגנים, למה חשוב לשים לב כאשר מזמינים טכנאי מזגנים ועוד.

טכנאי מזגנים של חברות המזגנים הגדולות

מיזוג אוויר

חברות מזגנים גדולות בארץ, ביניהן LG, אלקטרה ורבות אחרות, מציעות מגוון חבילות אחריות ושירותים בקניית מוצריהן. משך האחריות נע בין שנה אחת לפחות לבין 3-7, ואפילו 10 שנים.

היקף האחריות נע בין הגבלה לפגמי יצור בלבד (הכוונה שכל בעיה שנגרמת כתוצאה משימוש במכשיר לאחר קנייתו לא מכוסה על ידי האחריות), דרך אחריות מקיפה (כולל נזקי שימוש רגיל, אך לא כולל בלאי טבעי, שימוש לא נכון ונזק מכוון), ועד תוכניות אחריות מיוחדות הכוללות שירות תיקונים מלא עבור כמעט כל סוג של נזק שניתן להעלות על הדעת.

השלב הראשון, לפני שפונים לשירותי טכנאי מזגנים, הוא לבדוק האם במקרה קיימת אחריות למכשירכם. לא מדובר רק בדרך משמעותית לחסוך בכסף. ברוב המקרים האחריות כוללת הגעת טכנאי מזגנים מנוסה מטעם החברה עד הבית.

אותו טכנאי מזגנים עוסק באופן בלעדי בסוגי המזגנים של החברה, ולכן מתמצא טוב יותר בתקלות האופייניות למערכת המיזוג הספציפית שלכם. בנוסף, החלפים בהם עושים שימוש טכנאי מזגנים מטעם החברות הם חלפים מקוריים בלבד (באופן טבעי למדי), ולכן איכותם כמעט מובטחת.

טכנאי מזגנים פרטי

עם זאת, גם במידה ופג תוקפה של האחריות, או שנמצא והנזק שנגרם למערכת שלכם אינו כלול בהסכם האחריות, אין לומר נואש. קיימים שירותי תיקון וטיפולים פרטיים עבור כל סוגי המזגנים הביתיים, החל ממזגנים קטנים וכלה במערכות מיזוג מרכזיות גדולות, אפילו בקנה מידה תעשייתי.

כמו בכל תקלה, יש קודם כל לאבחן את מקור הבעיה. במידה ומסיבה כלשהי (לדוגמא בעקבות ביקור של טכנאי מטעם האחריות) אתם יודעים בדיוק את סיבת הנזק, מומלץ מאוד לבקש הצעת מחיר ספציפית לתיקון התקלה כבר בטלפון, ולא להענות לאמירות מסוג "קודם צריך להגיע לביקור (בתשלום כמובן) ורק אז ניתן לדעת.

עם זאת, במידה וסיבת התקלה לא ברורה לגמרי, מומלץ להתחיל מביקור בדיקה של טכנאי מזגנים תל אביב מוסמך, שעלותו (למעט קריאות דחופות, בשעות הערב, סופי שבוע וכדומה) נעה בין 200-300 שקלים. בתום הבדיקה חשוב מאוד לדרוש הסבר מקיף (מומלץ לרשום במידה ומופיעים מונחים מקצועיים) של טיב הבעיה, כמו גם הצעת מחיר בכתב עבור עלות התיקון (כולל חלפים ועבודה).

המלצתנו החמה היא לא להכנע לסחיטות מעין "אם אני מחליף עכשיו זה זול יותר, ולא תיאלצו לשלם עבור הביקור" וכדומה, אלא להשוות מחירים בצורה עצמאית בין כמה טכנאי מיזוג אוויר שונים (אם כי בהחלט מקובל שהטכנאי שאבחן את הבעיה יוריד את מחיר הביקור הראשוני במידה והוא זה שיבצע את תיקון המזגן).

אל תשכחו לוודא כמה זמן האחריות, על מה היא תקפה והאם היא ניתנת לחידוש אחרי שפג תוקפה


עוד באותו נושא

מזגנים - לא רק הגודל קובע

מזגנים - לא רק הגודל קובע

בניגוד למה שלמה שאנחנו רוצים לחשוב, רכישת מזגן איננה פונקציה רק של גודל, ישנן פונקציות נוספות שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים מזגן   בחירת...

מזגנים – לטמפרטורה הרצוייה לכם בכל עת

מזגנים – לטמפרטורה הרצוייה לכם בכל עת

מגוון המזגנים הקיימים מאפשר לכם להנות ממיזוג אוויר וטמפ' נוחה בכל עת וגם לחסוך באנרגיה עם מיטב המזגנים המתקדמים מהחברות המובילות   מבחר...

מה צריך לדעת על התקנת מזגנים?

מה צריך לדעת על התקנת מזגנים?

כמו כל עבודה של בעל מקצוע, גם התקנת מזגנים יכולה להפוך בקלות לסיוט. אנחנו נדאג להפוך אותה למהנה עבורכם התקנת מזגנים יכולה להיות עניין מהיר...

היתרונות בעבודה עם מהנדס מיזוג אויר

היתרונות בעבודה עם מהנדס מיזוג אויר

תכנון נכון של מערכת מיזוג אוויר בבית, יכול לגרום גם לחסוך כספי, תחזוקה נוחה ובעיקר לקירור נכון של הבית ארצנו התברכה בשוני אקלימי ניכר:...

איך רוכשים מזגן בצורה נכונה

איך רוכשים מזגן בצורה נכונה

אם פעם רכישת מזגן היתה דבר מיוחד ומסובך, הרי שכיום ניתן לרכוש מזגן בכל חנות חשמל או רשת עשה זאת בעצמך חנויות מזגנים רבות בישראל, חלקן...

string(31) "categoryטכנאי מזגנים"